2015. máj 16.

Teresa Kemp megindító története

írta: vigyazo
Teresa Kemp megindító története

Könyvében elmeséli mi változtatta meg gyökeresen az életét

rh101_teresa_kemp_si.jpg

Teresa Kemp csupán öt éves volt, amikor barátnőjének tinédzser bátyja molesztálta és kimondhatatlan dolgokat művelt vele. Úgy tűnt, hogy ez az egész életére hatással lesz. Személyiségét teljesen megtörte a szégyen, az öngyűlölet és a hamis bűntudat. De a tragikus vég szerencsére elmaradt. A CBN TV által készített riportban Teresa elmeséli, mi változtatta meg az életét.

Valamit elrontott bennem. Olyan volt, mintha az a kislány meghalt volna.” Teresa tizenévesen keményen inni kezdett és drogozott is, szexuális kalandjai pedig terhességhez, majd abortuszhoz vezettek. Vigaszt leszbikus kapcsolataiban keresett, és ahogy egyre inkább belemerült, automatikusan azt gondolta, hogy meleg, hogy így született. „Bárkivel lefeküdtem, aki csak mozgott. Szörnyű ember lett belőlem.” A crack kokainból és a metamfetaminból való első szippantások után „olyan volt mintha az életem elhagyott volna. Úgy éreztem, hogy átmentem a halálba”. Mindent elkövetett annak érdekében, hogy droghoz jusson: lopott és a testét árulta.

Eldöntött volt, hogy pokolra megyek, de nem érdekelt, mert már abban éltem, már be akartam fejezni. Feladtam. Teljesen feladtam.

- mesélte Teresa.

Aztán barátnőjével együtt letartóztatták és 40 év szabadságvesztésre ítélték. A börtönben csak az imaházban tudtak találkozni, ahol akaratlanul is hallott Istenről. Egy idő után őszintén érdekelni kezdte, hogy Isten valóban képes e neki megbocsátani.

Közben Teresa keresztény nővére meghalt, akivel halála előtt már nem találkozhatott. Ekkor hatalmas lelki fájdalom szakadt rá, kezdve a gyerekkori bántalmazástól egészen addig, hogy „mekkora szemét lett”. Nem akart tovább így élni, nem akart pokolra kerülni. Szeretett volna a mennyben találkozni nővérével. A következő istentiszteleten Teresa kérte, hogy Isten bocsássa meg a bűneit. „Soha nem éreztem ilyen erős életet korábban. Az összes fájdalom elhagyott. Elmúlt az arcrángásom, a paranoiám, mind eltűnt. Mintha felgyújtották volna bennem a lámpát. Tudtam, hogy Jézus jött az életembe”.

Jézus nem csak a drogoktól és deviáns életviteltől, de a leszbikusságból is megszabadította. Öt év múlva Teresa más emberként jött ki a börtönből. Az Örökre megváltozva című könyvében, elmeséli hogyan mentette meg Isten szeretete a reménytelen és kétségbeesett életből, és hogy ugyanez az erő mindenkinek rendelkezésére áll, aki csak segítségül hívja Jézus nevét.

Az embereknek tudniuk kell, hogy Ő még most is cselekszik csodákat. Ha engem megérintett, aki a rosszabbnál is rosszabb voltam, akkor bárkit meg tud érinteni.

- mondta Teresa.

(forrás: ATV / 700 Klub

Szólj hozzá

könyv melegek hit leszbikus megtérés Jézus Isten Kereszténység érték/ítélet