2016. nov 11.

Mi ezt mondjuk: Isten áldja, Alelnök Úr!

írta: vigyazo
Mi ezt mondjuk: Isten áldja, Alelnök Úr!

“Sunyipofájú keresztény”, "kriptofasiszta keresztény sakálok": a gyűlöletblog új célpontja Mike Pence és a hívő amerikaiak   

mike-pence-with-his-wife-karen-pence.jpg

Pániküzemmódban az Amerikai Népszava az elnökválasztás napja óta. A gyűlöletblog ugyanis megígérte olvasóinak, hogy “Kedden eltűnik végleg a süllyesztőbe minden idők szégyene, ez a földre szállt ördög”, mármint Donald Trump. Az amerikai választók másként gondolták, azóta az AN folyamatosan szitkozódik. Persze ebben nincs új, csak annyi, hogy gyalázkodásait most a szokott célpontok mellett az amerikai történelemben Jézus Krisztusról legbátrabban bizonyságot tevő hívő politikusra okádja. És Trump szavazóira, akiket "kriptofasiszta keresztény sakáloknak" nevez. 

bl_pence.png

továbbá:

bl_saka_l.png

 

Ki is az új megválasztott alelnök, akit az Amerikai Népszava “sunyipofájú keresztényként” gyaláz? Nos, Mike Pence így mutatkozott be:

“Keresztény, konzervatív és republikánus vagyok, ebben a sorrendben.”

“Tudom, hogy mindenkinek saját története van arról, hogyan jutott hitre. Nálam ez úgy történt, hogy olyan családban nőttem fel, ahol a hit fontos volt. Templomba jártunk vasárnaponként, hálát adtunk az ételért az ebédlőasztalnál,

de a hitem akkor vált személyessé, amikor magam hoztam döntést arról, hogy Jézus Krisztusba helyezem a bizalmam.

Ez az első egyetemi évem alatt történt. Azon az estén, a szívem szó szerint megtört és kitárult. Megteltem hálával és örömmel. Megértettem, hogy ami a kereszten történt, valójában egy kicsiny részben én értem is történt.

Tudom, hogy önök közül is nagyon sokan osztoznak ugyanebben a szenvedélyes hitben, és ugyanilyen hálásak azért, amit Krisztus értünk tett. Évekkel később a hitem megpróbáltatott, és meg sem tudom számolni, hányszor kellett megragadnom ezt a reménységet. De ma biztos vagyok benne, hogy nagyobb szükségem van Rá, mint valaha. És Ő az életem középpontja és a családom középpontja” – vallja Pence. 

Mike Pence tíz éven át kongresszusi képviselőként, az utóbbi három évben Indiana állam kormányzójaként megbecsülést vívott ki más párttagságú és világnézetű polgártársai között is. Nem véletlen, hogy ő fogja irányítani a hatalomátadást az Obama- és a Trump-adminisztráció között. Pence emellett az egyik legelkötelezettebb Izraelt támogató politikus az Egyesült Államokban. A választás előtt néhány nappal így vallott erről:

Ugyanazért állunk ki Izrael mellett, amiért a jó emberek mindenütt kiállnak Izrael mellett. 

Azért állunk Izrael mellett, mert az ő ügyük igazságos, az ő értékei a mi értékeink, és az ő hite a mi hitünk. … Izrael példát mutat a világnak arról, hogyan kell a szűkös forrásokból bőséget teremteni, betegségből egészséget, szegénységből jólétet. Ahogyan Izrael a világból rászórt átkokat, szidalmakat és hazugságokat áldásokká fordítja, joggal kérdezhetjük, lehetséges vajon, hogy egy jó ember nem Izrael mellett áll?”

Ott állunk, Önnel együtt. Isten áldja, Alelnök Úr!

Szólj hozzá

izrael keresztény elnökválasztás hatalom Amerikai Népszava Donald Trump Mike Pence