2016. dec 22.

Adventi ebéd: Németh Sándor a Facebookon válaszolt Juhász Péternek

írta: vigyazo
Adventi ebéd: Németh Sándor a Facebookon válaszolt Juhász Péternek

"Sajnálom, hogy nem vettem észre, Önt is odahívtam volna"

ns_andy.png

Németh Sándor a Facebook-oldalán válaszolt Juhász Péternek. A politikus egy fényképet posztolt, szintén a közösségi oldalán, amelyen az ATV és a TV2 tulajdonosai együtt ebédelnek, miközben asztalukhoz odalép Habony Árpád is, aki az index információi szerint volt feleségével ebédelt ugyanott.

"Nagyon sajnálom, hogy nem vettem észre Önt ma délben a Nobu étteremben, ahol Andy Vajnával ebédeltem.

Szívesen odahívtam volna, hogy együtt ebédeljünk és meghallgassa beszélgetésünket.

De így is köszönöm, hogy a Facebookon keresztül jó étvágyat kívánt és szeretnék én is békés ünnepeket kívánni Önnek és családjának" – írta Németh Sándor az Együtt alelnökének.

(forrás: Ürgebőr blog)

Szólj hozzá

ATV Andy Vajna Juhász Péter Habony Árpád Németh Sándor